Sunday, August 3, 2014

Obehagliga affärsmetoder



Att kunna publicera på denna sida är stimulerande och jag gillar det gensvar jag får.


Som alla ser införs hela tiden annonser på sidan.För dem har jag utlovats något slags kompensation av ett progradm som kallar sig AdSense.
Någon sådan har dock inte hörts av på de senaste tre åren. Alla försök att nå värdorganisationen stryps i egenomliga elektroniska formulär.

Jag vore tacksam om någon av mina läsare,i bästa fall en jurist,hade en idé.

 

1 comment:

  1. Jag använder själv AdSense och har gjort en lång tid. Men trots att jag under ett års resande hade tämligen många läsare nådde jag aldrig några signifikanta inkomster. Idag sitter jag ännu med 50 kr på mitt konto som inte kan betalas ut eftersom jag måste nå 700 kr innan en sådan överföring är möjlig. I övrigt har jag aldrig haft några problem med "värdorganisationen" som har betalat ut pengar i andra syften. I vilket steg är det som problemen hopar sig?

    PS. Jag läste Det sällsamma djuret från norr igår och boken uppluckrade en mental stelhet jag plågats av i veckor. Tack för det.

    ReplyDelete